پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250664
نظارت ويژه بر کيفيت آرد و نان/ برخورد با تخلفات احتمالي گران فروشي در بازار
تاریخ انتشار : 1399/12/19 10:34:32
نمایش : 1411
معاون نظارت، بازرسي و حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختياري گفت: نظارت ويژه بر بحث آرد و نان انجام مي‌گيرد، چراکه نان قوت غالب مردم چهارمحال و بختياري بوده لذا مسئله بسيار مهمي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، غلامرضا قائداميني معاون نظارت، بازرسي و حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبي نيوز؛ اظهار کرد: يکي از اقداماتي که در دستور کار است و به جد دنبال مي‌شود برخورد با تخلفات احتمالي گران فروشي، کم فروشي، احتکار، عرضه خارج از شبکه کالا و... است.

وي افزود: تخلفات ذکر شده اقلب  که از طريق کميسيون نظارت بر سازمان‌هاي صنفي اعلام مي‌شود، و وظيفه برخورد با ان به عهده معاونت نظارت، بازرسي و حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختياري است.

معاون نظارت، بازرسي و حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت چهارمحال و بختياري ادامه داد: شکايت‌هاي مردمي به چند صورت تلفني، کتبي و حضوري انجام مي‌شود، براي رفاه حال شهروندان به دليل شرايط خاص کرونا افرادي که شکايتي دارند مي‌توانند از طريق شماره‌گيري 124 مراتب اعتراض خود را اعلام کنند.

قائداميني در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان کرد: نظارت ويژه بر بحث آرد و نان موضوع بسيار مهمي است، آرد و نان قوت غالب مردم چهارمحال و بختياري است لذا براي اين موضوع اهميت خاصي قائل هستيم، مجموعه استانداري، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت غله و خدمات بازرگاني براي تامين نان با کيفيت مورد نياز مردم که بتواند رضايت آن‌ها را جلب کند برنامه‌هاي ويژه‌اي دارند و بازرسي‌ها در اين خصوص به صورت شبانه‌روزي است.

وي بيان کرد: از منبع خريد گندم تا توليد نان فرايند سختي است که نظارت بر اجرا و حسن انجام آن به عهده بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html